|
Nabíječka je určená k nabíjení externí baterie ve vozech
s řízeným, rádoby inteligentním nabíjením, které se používá
v moderních vozech z důvodu dosažení co nejnižších emisí. Obsahuje
měnič, který jeschopen vstupní napětí zvyšovat i snižovat a tím
vytvářet optimální napětí pro nabíjení externí baterie.
Připojuje se k primární-startovací baterii a využívá potenciál
alternátoru vozidla i tehdy, kdy je nabíjení startovací baterie omezováno
kvůli snižování emisí.
K nabíječce je možno připojit i solární panely, které nabíjejí
externí baterii, pokud není nabíjená alternátorem.
Na svorky externí baterie je možno připojit i automatickou síťovou
nabíječku (AC-DC) bez nutnosti odpojení DC-DC nabíječky.
Specifikace:
Vstupní napětí: 12,5–16VDC
Ochrana proti vybití: OFF<11,7V
Připojení sekundární baterie: DC Input >12,8V
Přepěťová ochrana: OFF>15,8VDC, opětné připojení <15VDC
Systémové výstupní napětí: 12V DC
Nabíjecí napětí: 14–15,4V v závislosti na použité sekundární
baterii
Udržovací napětí: 13,5V
Nabíjecí proud sekundární baterie: max 40A
Třístupňové inteligentní nabíjení sekundární baterie
Typy připojených baterií: Lead Acid, AGM/GEL, Calcium, LiFePO4
Vstuppro solární panely: 16–25VDC, max.600W, regulátor PWM
Rozměry: 210×140×45mm
Priority nabíjení:
1) Na vstupu „Ignition“ je napětí 12V (zapnuté zapalování):
V tomto režimu je externí baterie nabíjena pouze ze vstupu DC Input, tzn.
z palubní sítě vozidla. Nabíjení z fotovoltaických panelů je
blokováno.
2) Na vstupu „Ignition“ není napětí 12V (vypnuté zapalování)
V tomto režimu je externí baterie nabíjená prioritně z fotovoltaických
panelů. Pokud jsou panely mimo provoz (Uvýst <15V), pak se nabíjí ze
vstupu DC Input, je li k dispozici napětí >12,8VDC. Nehrozí tedy vybití
primárníbaterie.
Upozornění:
Teplotní sonda není součástí výrobku
|