|
S VE.Direct to Bluetooth dongle můžete získat aktuální informace
o stavu zařízení, dále pak historické hodnoty a dokonce i výrobky
Victron Energy konfigurovat.
Dongle spolupracuje s VictronConnectApp , k dispozici je pro Android a iOS
zařízení.
Podporované produkty VICTRON
Dongle může být připojen na všechny produkty VICTRON, které mají
vestavěný VE.Direct port. Pro úplný seznam viz manuál VictronConnect App
.
Poznámky k instalaci
- Připojte dongle přímo k produktům. Dongle nelze připojit k Color
Control GX.
- Není možné monitorovat produkt používat s pomocí dongle a zároveň
používat Color Control GX.
- Není možné prodlužovat kabel VE.Direct.
Podporované telefony a tablety
Použitý přístroj musí mít Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný seznam
zařízení najdete v příručce VictronConnect .
Prohlédněte si podrobný online manuál s popisem všech Smart funkcí
zde.
VictronConnect App
Dongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stažení pro iPhone, iPad,
stejně jako Android zařízení jsou k dispozici na naší softwarové
stránce
Postup spárování
Výchozí kód PIN je 000000
Po připojení můžete změnit PIN kód pomocí tlačítka (i) v pravém
horním rohu aplikace.
Pokud dojde ke ztrátě dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stisknutím a
podržením tlačítka.
LED stavové kódy
Dongle má dvě LED diody, stavovou LED Bluetooth (modrá), a chybovou LED
(červená). Při zapnutí se rozsvítí obě diody.
Stav
modrá LED
červená LED
Poznámka
Nepřipojený
pomalé blikání
vypnuto
Připojený
zapnuto
vypnuto
Vymyzání PIN
Dvojité zablikání
Dvojité zablikání
Během aktualizace firmwaru jsou k dispozici některé další stavové kódy
LED
Stav
modrá LED
červená LED
Poznámka
Nepřipojený
rychle bliká
rychle bliká
Připojený
zapnuto
pomalé blikání
Nahrávání
zapnuto
rychlejší blikání
Programování
rychle bliká
vypnuto
Řešení problémů
Nevidím svůj produkt na obrazovce displeji
- Pouze jeden telefon nebo tablet může být připojen k dongle současně.
Ujistěte se, že žádné další zařízení není připojené k dongle, a
zkuste to znovu.
- Dongle nepodporuje všechny produkty VICTRON. Zkontrolujte, zda je výrobek
Victron uvedeny v části výše.
- Dongle je napájen přes kabel VE.Direct. Ujistěte se, že dongle je
připojen k podporovanému zařízení a LED bliká při připojování kabelu
nebo je zapnuto napájení.
Nemohu se připojit k dongle
- Ujistěte se, že jste dostatečně blízko k dongle. V otevřeném
prostoru, ve vzdálenosti cca do 20 metrů by měl fungovat.
- Problémy s připojením mohou být způsobeny nesprávným spárování
Bluetooth. Zkuste znovu spárovánípárování tak, že nejprve odstraníte
párování z telefonu: přejděte do Nastavení telefonu, pak zvolte funkci
Bluetooth. Kliknutněte na (i) -iconu vedle „VE.Direct LE“ zařízení a
zvolte „Zapomeňte na toto zařízení“. Poté otevřete aplikaci
VictronConnect znovu a z opět zvolte vyhledat výrobky. Nastavte dongle do
režimu párování stiskem tlačítka, vyberte produkt VICTRON obrazovce dané
aplikace. Potvrďte párování a nyní by jsteste měli být nyní připojeni
k dongle.
Aktualizace firmware dongle
Při prvním připojení s novou verzí VictronConnect se může se stát, že
firmware dongle je třeba aktualizovat. Mějte na paměti, že tato aktualizace
firmwaru dongle může být trochu složitější: všechny kroky je třeba
trpělivě a přesně dodržovat.
Aktualizace může potřebovat více kroků: proces se opakovatdokud položka
dongle nezmizí ze seznamu a produkt bude připojen k dongle.
|